מנהל/ת משרד

 
להלן תרגיל שמטרתו לאפשר היכרות הדדית: לך – עם העבודה המיועדת, ולנו – עם אופן החשיבה והעבודה שלך

לתרגיל שני חלקים; בכל אחד מהם מתוארת סיטואציה טיפוסית בעבודת מנהל/ת המשרד.

 
1. רכזת הוועדה לנושא "ניהול מיטבי של הפיתוח המקצועי וההדרכה (של מורים) במערכת החינוך" מעדכנת כי בעוד חודשיים יתקיים חצי יום למידה בהשתתפות חברי הוועדה, וכי הם מבקשים שגם שלושה מנהלי אגפים בכירים במשרד החינוך ישתתפו בפגישה. מהן הפעולות שתעשה על מנת שפגישה כזו אכן תתקיים? אלו אתגרים עשויים לצוץ במהלך ההכנות וכיצד תתמודד איתם?
 
2. פרופ' מייקל פויאר, דיקן בית הספר לחינוך באוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון, צפוי להגיע לארץ בשבוע הבא כאורח של היזמה. במסגרת הביקור הוא ישתתף בפגישה של ועדת ההיגוי של היזמה, ייקח חלק במפגש לימודי וכן ישתתף בפגישות אחרות – חלקן כחלק מתפקידו כאורח היזמה, ואחרות – מקצועיות ופרטיות. יש לבנות לפרופ' פויאר לוח זמנים אפשרי, וכן לתאם איתו את הגעתו משדה התעופה בן-גוריון למלון שהוזמן לו.
 

אורך התרגיל: עד שני עמודים.

 
 

שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
קורות חיים
תרגיל
  
 
תודה רבה